چگونه می توانم می دانید کلیه های شما می رود شکست خورده و یا نه
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

نارسایی کلیههمانطور که همه ما تشخیص زودرس و درمان در درمان بیماری های کلیوی می دانم، اما در بعضی اوقات این بیماری را به بودن بدون ما آن را می دانم آمده، این است که چون هیچ علامت آشکاری در مراحل اولیه این بیماری وجود دارد. پس چگونه می تواند که می دانید کلیه های شما می رود با شکست مواجه است یا نه؟

1. این بیماری مبتلا به دیابت و فشار خون بالا مرتبط است، بنابراین اگر شما مردم را با هر کدام از آنها، شما باید با توجه به بیماری خود را پرداخت کنند.

دیابت و فشار خون بالا علل اصلی نارسایی کلیه است. اگر شما یکی از آنها کردم، شما در معرض خطر بالا در گرفتن نارسایی کلیه هستند و سپس شما نیاز به انجام معاینه فیزیکی کامل به طور منظم. کمک خواهد کرد که شما را به خوبی می دانند در مورد کلیه شما. همچنین، به دور از نارسایی کلیه، بنابراین کنترل قند و فشار خون در سطح خون شما در محدوده طبیعی بسیار ضروری است.

2. بیماری ژنتیکی کلیه نیز باید با نارسایی کلیه همراه است. با توجه به بررسی های بالینی، افرادی که بستگان مبتلا به بیماری کلیوی هستند بیشتر احتمال دارد که از مشکل کلیوی رنج می برند. بنابراین، شما باید توجه ویژه ای در کلیه شما پرداخت اگر کسی در خانواده شما بیماری کلیوی وجود دارد.

3. توجه بیشتر به زندگی روزمره خود، علائم زیر شاید علائم نارسایی کلیه، بنابراین هنگامی که شما آنها را در بر داشت به دکتر خود مراجعه کنید و تشخیص بیشتر است.

* اگر کلیه های شما شکست، شما ممکن است در بر داشت بسیاری از حباب و یا خون در ادرار وجود دارد. همچنین، شما ممکن است دریابید که شما نیاز به ادرار کردن بیشتر یا کمتر از دیگران است.

* آیا شما حالت تهوع، استفراغ، ضعف حس چشایی در دهان و یا کاهش علائم اشتها؟ این علایم را می توان با سطح کراتینین بالا که به معنی بسیاری از سموم در خون وجود دارد ایجاد می شود.

* برخی از علائم دیگر مانند خستگی، گرفتگی عضلات، تورم، درد کمر، بی خوابی، درد استخوان و کم خونی نیز می تواند با نارسایی کلیه ایجاد می شود.

آیا چیزی در مورد چگونه به دانستن کلیه های شما می رود شکست یا نه به شما کردم؟ اگر شما هنوز هم سوال دیگر، لطفا دکتر آنلاین ما تماس بگیرید، ما مشاوره رایگان برای شما فراهم می کند.





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه, ,
:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: